2023-09-22 08:45Nyheter

Maha Bouzeid avslutar sitt styrelseuppdrag hos Power Circle

Efter 1,5 år av engagerat arbete i Power Circles styrelse har Maha Bouzeid beslutat att kliva av sitt uppdrag. Under sin tid hos oss har Maha tillfört både expertis och insikter som bidragit till vårt arbete för att utveckla energisektorn.

– Maha har varit en stark och passionerad röst i styrelsen sedan dag ett. Hennes engagemang och kunskap har berikat diskussioner och, inte minst, varit bidragande till de beslut som fattats på Power Circle. Vi uppskattar den tid och det stora engagemang Maha bidragit med och önskar henne all framgång och lycka framöver, säger Johanna Lakso, VD, Power Circle.

Maha reflekterar över sin tid hos Power Circle och de erfarenheter och insikter som hon bär med sig:

– Detta har varit ett oerhört utvecklande och lärorikt uppdrag för mig - både professionellt och på ett personligt plan. Även om min nya position nu kräver mitt fulla fokus känner jag starkt att arbetet tillsammans med Power Circle inte tar slut här. Deras stora ledarskap och viktiga insatser inom energisektorn kommer utan tvekan att skapa många framtida samarbetsmöjligheter, och jag ser fram emot att utforska dem.

Stort lycka till i framtiden, Maha!